Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

internetes vásárlás

moszike74
User offline. Last seen 11 év 2 hét ago. Offline
Csatlakozott: 10/06/2009

Még tavaly decemberben egy aukciós oldalon vettem a gyerekemnek egy márkás új pólót.A póló pár napon belül meg is érkezett,csak épp nem az volt benne amit én vettem...Ezt egyébként egy online üzletből árulták itt.
Rögtön írtam emailt,többet is,próbáltam telefonon elérni őket,semmi.
A sokadik emailre áprilisban! közölték hogy külföldön vannak,és nyár közepén jönnek haza,amikor is nagyon szívesen kicserélik a pólót.
Most kerestem őket,közölték hogy fogalmuk nincs miről beszélek,de annyit tudnak ajánlani hogy egy pólót választhatok beszerzési áron,tehát megvásárolhatom...
Persze ezzel nem éltem,én azt szerettem volna amit kifizettem.
Most sok email után ott tartunk hogy már azzal fenyegetnek ha még egy levelet írok feljelentenek zaklatásért...
Ja és közölték hogy jócskán lejárt a 72 óra a reklamálásra...
Tud valaki tanácsot adni,tehetek valamit?
Köszi!

xy01
User offline. Last seen 10 év 16 hét ago. Offline
Csatlakozott: 07/04/2010
Üdvözlök

Üdvözlök mindenkit!
Segítséget szeretnék kérni. Az interneten(webshop) ruházati termékeket rendeltem. A ruhák többsége megfelelt, azonban a legdrágább nem. Teljesen egyértelmű volt, hogy az elküldött termék nem volt azonos a honlapon közölt képpel. E-mailen kértem magyarázatot a shoptól, és az ilyenkor szokásos választ kaptam ”a kép mindig más”. A válaszlevélben –mivel tényleg egyértelmű volt szerintem, hogy a honlapon közölt kép nem felelt meg a valóságnak- közöltem, hogy haladéktalanul visszaküldöm a terméket. Erre a levélre - bár kifejezetten kértem- választ nem kaptam, így utánvéttel, a szállítási díjat is kérve (mivel szerintem egyértelmű, hogy nem én voltam felelőtlen, hanem az eladó nem volt figyelmes és rossz képet közölt a termékről) küldtem el a terméket. Ez több mint 1 hete volt. Már nem bízom benne, hogy visszakapom a pénzem, valószínűbb, hogy a csomagot kapom vissza. Mit tudok tenni? Hogyan tudok intézkedni a fogyasztóvédelem előtt, ill. tudok –e peres eljárást indítani az ügyben?
A választ köszönöm!