Mobiltelefon

Mobiltelefon

ulexkft
User offline. Last seen 11 év 44 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 08/23/2009

Tisztelt Fogyasztóvédelem!

2008 novemberében vásárolt nekem a cégünk egy kártyafüggetlen mobiltelefont. A készülék rendben működött augusztus elejéig mikor a kijelző elsötétedett. Ennek az oka a mai napig nem ismert számomra. Metró áruházban lett vásárolva a készülék ezért visszavittem, hogy garanciálisan javítsák meg a készüléket. Két hét múlva visszaküldték és ezt írták idézem (az ilyen jellegű mechanikai sérüléseket (törött/repedt kijelző) nem tekinti garanciális eseménynek, ezért a szerviz ezt a szerviz ezt garanciában nem javíthatja.)
A kijelző se nem törött se nem repedt ezt aláírták a Metró áruházban is az ügyfélszolgálaton.
Kihez tudom elküldeni egy független bevizsgálásra a telefont, hogy megállapítsák mi a hibája a készüléknek és milyen módon tudom érvényesíteni a jogaimat?

Tisztelettel: Nagy Ádám

neger
User offline. Last seen 11 év 34 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 11/03/2009

nokia garancia ??

tisztelt mindenki !

abban kérném a segítségeteket , hogy a minap a 8 honapos nokia telefonom ( ami nem egy olcso volt részleteket 1 évig nyögtem ) elromlott . szervízbe be , leadtam garos javításra, minden gond nélkül kb 4 nap alatt kész volt . elmentem érte és a garpapirra ráirták , hogy mindenfélét kicseréltek benne csak kodszamok vannak rajta . de müködöképesen megkaptam pénteken . semmi gond nem is vasarnapig ismét nem jo . hétfön vissza , ismét áttvették és kb 2 hét mulva visszakaptam , egy levél meg egy fénykép ( szakvélemény) kiséretében , hogy beázott a telefon és a garancia nem vonatkozik rá ! bumm mmmmmmmmmmm most mit tegyek ????? nem is volt viz közelében !!! ök tették tönkre ??? amikor szervizelték vagy szállították ???????? hogy tudom érvényesíteni a garanciális jótálást ???
nem értek hozzá kérlek segítsetek mi a teendő ilyenkor ?

köszi jani

hellboy
User offline. Last seen 11 év 41 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 09/02/2009

javaslom egy korrektebb

javaslom egy korrektebb honlap látogatását a panaszosoknak: panaszfal.hu

admin
User offline. Last seen 3 év 21 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 07/09/2009

mobiltelefon

Kedves Ádám!

Első körben forduljon a területileg illetékes békéltető testülethez, ha ez nem vezetne eredményre, akkor a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósággal vegye fel a kapcsolatot (nfh.hu). Örülnénk, ha megosztaná velünk az ügy kimenetelét.

hellboy
User offline. Last seen 11 év 41 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 09/02/2009

kedves admin… nagy

kedves admin… nagy szaktudással rendelkezel fogyasztóvédelmi témában ahogy látom… nem sértés, tény. pár topicot olvastam el, de nem volt nehéz levonni ezt a következtetést… esetleg tudsz adni szakmai tanácsot is, esetleg jogszabályi részeket a bizonyítás terhéről, kinek a kötelessége, azt mihez kell kötni, stb? mert így kár hozzászólni, csak azt a tudatot kelti a delikvensekben, hogy majd ha a nagy NFH-hoz fordulnak, majd azok megoldják a helyzetet a panaszosnak… hát egy nagy frászkarikát… ők a jogszabályi vétségeket vizsgálják… 😉

furimuri
User offline. Last seen 9 év 43 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 09/02/2009

Számomra úgy tűnik, ezen a

Számomra úgy tűnik, ezen a fórumon az admin csak azt a választ tudja adni: forduljin az NFH-hoz. Ennél azért konkrétabb válaszokat illene adni. A másik baj ezzel a fórummal, hogy eltereli a panaszosok egy részét azoktól a fórumoktól, ahonnan érdemi, használható válaszokat lehet kapni. Fogyasztóvédelmi témából sosem elég, de ez így elég sovány. Javaslom egy szakértő bevonását az oldal üzemeltetésébe, akkor talán eredményesen működhetne ez a fórum.