Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

lenyúlás

Nincs válasz
BioPet
User offline. Last seen 11 év 9 hét ago. Offline
Csatlakozott: 12/30/2009

T. Illetékes!
Mit kell tennem ahhoz,hogy ez a lenyúlás megálljon?T-Mobilnál van egy Mix díjcsomagom.Lényege,minden hónapban kifizetek 2860,-Ft ot. Ezt elvileg lebeszélhetem.Ha lebeszélem feltudom tölteni az egyenlegem ,ha nem beszélem le elveszik a pénz.Erről tájékoztattak is,csak arról nem, ha lebeszélném akkor sem minden esetben tudom.
Történik ugyanis, mindig küldenek sms-t, ha kevés a pénz.Ha már nulla akkor beszól egy hang "az egyenlege 15mp múlva lejár", majd szétkapcsol.
És ekkor jön a meglepődés:
Több alkalommal a hónap utólsó napján lemerítettem a keretem(megvártam míg szétkapcsol).Kíváncsiságból beütöttem a *102# hívót , ami az egyenleglekérés, és megdöbbenve látom többször maradt rajta 5,- Ft,decemberben 14,- Ft.és ez a pénz nem kerül következő hónapban jóváírásra.
Felhívtam a T- Mobilt,ott azt a választ kaptam ez a percalapú számlázás mitt van.Engem nem érdekel, ha kifizetek valamit akkor igenis annyit kapjak amennyi jár.Nem az a 80-100,- ft hiányzik csak biztos nem vagyok én az egyetlen mix díjcsomagos.
Kihez kell fordulnom ,hogy ez az izléstelen lenyúlás mégszünjön?
Köszönettel :Simon Péter Budapest