Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

Nem cserélik a bontatlan csomagolású terméket egészségügyi okokra hivatkozva?!

Nincs válasz
nagynora75
User offline. Last seen 10 év 42 hét ago. Offline
Csatlakozott: 12/30/2009

2009. December 30-án fehérneműt vásároltam a Spár pápai üzletében, egy melltartót és egy hozzá való nadrágot. A terméket nem próbáltam fel az üzletben, így csak otthon vettem észre, hogy a felső rész kicsi. Az alsó részt már ki sem bontottam az eredeti csomagolásból, gondolván az sem a megfelelő méret. Fogtam a termékeket a vásárlást igazoló blokkal együtt és visszavittem az üzletbe, ahol kértem a fehérnemű cseréjét nagyobb méretre. A vevőszolgálaton kértem segítséget, ahová kihívták az osztályos kollégát. Az osztályon dolgozó hölgy azt mondta, hogy a terméket nem cserélik ki egészségügyi okokból és elmondása szerint ez ki is van írva az osztályon, nem tudom hol lehet ez feltüntetve, minden esetre én nem találkoztam ilyen figyelmeztetéssel. Vajon ez a figyelmeztetés illetve az osztályos kolléga szerint "törvény" a bontatlan csomagolású termékekre is vonatkozik? Milyen egészségügyi okokra illetve törvényre hivatkozhat, amikor a csomagolás sértetlen? Miért nem készült jegyzőkönyv a panaszomról? Jogosan jártak el velem? Mit tehetek a károm enyhítése érdekében?