Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

babakocsi szervizelése

Nincs válasz
sz szandra
User offline. Last seen 11 év 24 hét ago. Offline
Csatlakozott: 09/15/2009

Én azért írok,mert decemberben vettünk egy babakocst,és kiderült,hogy nem jó,mert balra húz meg ilyesmi,visszavittük az üzletbe,ahol vettük azt mondták,hogy két hét a szervíz,nos ehhez képest még mindig a szervizben van,Hozzáteszem nem az üzletet hibáztatom ahol vettük,hanwem azt a szervizt,ahol nem képesek időben egcsinálni,nos a mai nap folyamán felhívtam a szervizt és felvette a telefont egy férfi kérdeztem mi a helyzet a babakocsival kértdezte honnan telefonálojk meg ilyenek, miután félrertettük egymást és azt hitte hogy kereskedő vagyok,mondtam,hogy én a babakocsi tulajdonosa vagyok, erre ő azt felelt, hogy nem kell kémkedni meg lesz csinálva!!!!