Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

FIBERNET ZRt.

alugy1941
User offline. Last seen 8 év 18 hét ago. Offline
Csatlakozott: 09/03/2009

A FIBERNET Kommunikációs Zrt.-vel állok kapcsolatban már több mint 5 éve.Egy éve lesz,hogy havi 15000 Ft.-ért kapok tőlük Telefon-Internet és Digitális kábel TV szolgáltatást.Bár nem olcsók,de úgy ahogy megvagyok elégedve a szolgáltatásukkal,csak a Pesti Központukkal egyszerüen nem lehet kommunikálni/email,Postai levél,fax,telefon/ .2008 Julius-Augusztus hó.-.tól számitva elkezdtek jogtalan követelést kiszámlázni felém.Az ügyet szerettem volna tisztázni és véglegesen rendezni,ezért 2008.Novemberétől napjainkig/10 hónapon át/havonta legalább egyszer megfordultam a Ceglédi Kirendeltségükön,ahol a beosztott alkalmazottak nagyon készségesen és udvariasan foglalkoztak velem.Két évre visszamenőleg 8 oldalnyi terjedelemben részletesen átvizsgálták befizetéseimet.Kimutatták,hogy nincs tartozásom.Egy gond van csupán,hogy a Budapesti Központjuk nem hallgat a Ceglédi munkatársaikra.Én kértem a Budapesti Székházukban való személyes egyeztetést,amire nem adtak lehetőséget.E-helyett az elmult tiz hónap során két alkalommal/2008.Novemberben és 2009 Juniusban/ olyan univerzál bla-bla szöveget kaptam levélben tőlük,hogy nagyon köszönik a jelzésemet,mert ezzel is javitani tudják a szolgáltatásuk szinvonalát és türelmet kérnek,rövid időn belül kifogják vizsgálni a reklamációmat.Ma 2009.Szeptember.03.-át irunk és a "szivatásomnak" nincs vége.Azóta is a havi ügyfél számláikon ott éktelenkedik a 12ezer Ft kigyenlitetlen-jogtalan-követelésük.Negyven évet felelős felsővezetői poszton töltöttem el,de ilyen,vagy ehhez hasonló slendrián,az ügyfelet/akikből egyébként élnek/semmibevevő ügyintézéssel még nem találkoztam.A megoldhatatlan ügyben 2009.Szeptember.02.-án emailen jeleztem a Budapesti Fogyasztóvédelmi Hivatalnak.Várom,hogy valami történik.

tutu
User offline. Last seen 11 év 21 hét ago. Offline
Csatlakozott: 09/18/2009
Fibernet

Problémám Önéhez hasonló volt, azonban "sikerült" rá megoldást találnom. Röviden tavaly decemberben tértem át Fibernet analógról digitális előfizetésre, ennek ellenére egészen következő év márciusáig csak az analóg számlákat kaptam meg, amit be is fizettem (lehet, hogy nem kellett volna, de más számlát nem kaptam). Mivel a digitális szolgáltatásuk ára kedvezőbb volt, ezért márciusban panaszos levelet faxoltam a központjukba, ahol jeleztem problémámat és kértem az egyenleg megvonását a két szolgáltatás díja, illetve az általam december óta befizetett - magasabb - díjak között, valamint a részemre járó plusz jóváírását. Helyette mit kaptam? Újabb számlát az összevont három hónapi digitális szolgáltatás díjáról, plusz a számlán jelezték, hogy ekkora tartozásom van. Na ez kiverte a biztosítékot. Innentől kezdve havonta májusig küldték a havi digitális szolg. számláját, plusz a három havi tartozásomra a felszólításokat, miközben én voltam pluszban. Agyrém. Májusban bementem a bp-i ügyfélszolgálatra, ahol nagyon kedvesen, de jelezték, hogy nem tehetnek semmit, mert két számlázó rendszerük van és nincs átjárás a két terület között, valamint legjobban úgy járok, ha befizetem és majd vmikor visszakapom a már réges-rég befizetett három havi díjamat. Vagyis, felém tartoznak, de még én fizessek be, hogy valamikor visszakaphassam a pénzem. Teljesen kész voltam négy hónapnyi faxolgatás számlaigazolás miegymás.
Megoldás: vettem egy nagy levegőt és összefoglaltam egy utolsó levélben a tényállást némi iróniával és némi "fenyegetőzéssel", ami így hangzott:

"Tájékoztatom Önöket, ha ezt a következő számlázási időszakig nem sikerül megtenni, akkor az újabb fizetési felszólításukat zaklatásnak, valamint a szolgáltatási szerződésben vállalt kötelezettségük folytonos megszegésének fogom tekinteni, ezért jogi képviselőm útján a szükséges lépéseket meg fogom tenni a Nemzeti Hírközlési Hatóság, a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség, valamint a Gazdasági Versenyhivatal irányába."

Csodák csodájára a következő számla helyes volt és egy fillér tartozást sem tartalmazott (ami persze önmagában is nonszensz volt az esetemben).

Ezzel a kicsit hosszú hozzászólással csak bátorítani akartam "harcában" és jelezni, hogy sajnos nem egyedül, csak magányosan vívjük harcunkat a vélt/valós erőfölényükben lévő szólgáltatóknak nevezett gengszterekkel szemben.

Ps: hab a tortán, hogy messze ők az ár/érték arányt vizsgálva legdrágább szólgáltató, de hát ebben mi fogyasztók ugyanolyan ludasak vagyunk:)

alugy1941
User offline. Last seen 8 év 18 hét ago. Offline
Csatlakozott: 09/03/2009
FIBERNET Zrt Kábel TV-Internet Szolgáltató

A megválaszolók kevés száma/1/lassan bizonyossá teszi előttem,hogy olyan témát feszegetek,amely a szélesebb fogyasztó réteg nyilt szinen történő probléma megvallásának rejtett félelmébe,avagy megfásult ugymond abszolut érdektelenségébe fullad.Pedig a mindennepi életben nem ezt tapasztalom,uton-utfélen árad az emberekből a panasz a Kommunikációs Szolgáltatók felé és a pellengérre állitott sorban jócskán bent van szinte az összes Szolgáltató.Közöttük szolgálatkész,fogyasztó barát,százalékos arányban nagyon kevés.Valamennyien csak a kuncsaft szerzés időszakában lihegnek az ügyfelek megszerzéséért,bizalmáért/erről tanuskodnak a reklámok/avagy egy másik szolgáltatótól való elszipkázásért aztán jönnek a promlémákkal teli szürke hétköznapok.Az Ügyfélszolgálati Irodákon nap-mint nap tömegével állnak a számlareklamációs,az átvert és meggyötört fogyasztók,mintha nem lenne jobb dolguk.Telefonon szinte semmit nem lehet elintézni,aminek az az egyszerű oka,hogy fel sem veszik.Vezető beosztásu személyek meg pláne elérhetetlenek.Olyanok,mint a láthatatlan légió.Tudjuk,hogy óriási biznisz van-ujkori történelmünkben a kommunikáció mindenféle formájában,de szigorubb törvénykezéssel valószinü kordába lehetne terelni a renitenskedő Kommunikációs Szolgáltatókat.Persze érdemes lenne azt is megvizsgálni,hogy évekkel ezelőtt az Önkormányzatok miért adták el a tökéletesen kiépitett Kommunikációs rendszereiket.A vevő Cégeknél 3 havi dijbefizetésből megtérült szinte s teljes vételár és azóta a rendszer csak ontja a profitot.De jól jönne ez most a folyton pénzhiánnyal küzdő Önkormányzatoknak.

hellboy
User offline. Last seen 11 év 24 hét ago. Offline
Csatlakozott: 09/02/2009
van olyan hogy budapesti

van olyan hogy budapesti fogyasztóvédelmi hatóság? nem emlékszem rá... ha konkrét válasz kell problémádra keresd fel a panaszfal.hu-t ott tanácsot is adnak az NFH elérhetőségein kívül... ;)