Volánbusz

Volánbusz

Érdi András
User offline. Last seen 11 év 16 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 02/04/2010

A Volán társaságoknál tapasztalható szolgáltatói hiányosságokról, a szolgáltatás minőségéről…

S.A.

Érdi András
User offline. Last seen 11 év 16 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 02/04/2010

Folytatás

A mai napig nem kaptam választ a “szabványlevél” utáni reagálásomra 🙁 !

S.A.

Érdi András
User offline. Last seen 11 év 16 hét ago.
Offline

Csatlakozott: 02/04/2010

Karácsony

Szélesebb körben szeretném itt közzé tenni a 2009. december 24-én megélt esetemet, és amit a Volán fórumán, majd a “Kommunikációs Iroda”-val e-mail-ben történt levélváltással folytattam.

A panaszomat a Volán fórumon, majd kérésükre e-mail-ben küldtem:

“Üdvözletem!

Népliget, december 24. 14:20, Bugyi célállomás, 28-as kocsiállás.

Érkezés: Alsónémedi, Szabadság tér.

Kedves Volán-illetékes!
Ez hogyan fordulhat elő???

A járművezető kérdésemre elmondta, ezen időpontban, azonos
kocsiállásról két járat indul…
Pechem van, a Bugyira induló most épp a 29-es kocsiállásról indult…
Tehát átsétálok, vagy újabb menetdíjért visszaszállít Budapestre…,
de több járat nem indul Bugyira!!!
Az akkori keresetlen szavaimért ismételten elnézést kérek a
járművezetőtől, remélem mindezt az illetékesekre zúdította…
Kíváncsian várom magyarázatukat!
Természetesen a Fogyasztóvédelem is értesült az apró (és mint
kiderült: MINDENNAPOS(!)) bakijukról!

Spinyhért András”- kelt 2010.01.05.

Válasz érkezett:

“Tisztelt Spinyhért András Attila!

Munkánkat segítő bejelentését köszönjük. Számunkra nagyon fontos utasaink észrevétele, bejelentése, hogy a feltárt problémák megoldása után, szolgáltatási színvonalunkat javíthassuk. Sajnálattal értesültünk az Ön által leírtakról.

2009. december 24-én az ünnepre való tekintettel autóbuszaink munkaszüneti nap szerint közlekedtek. Sajnálatos módon, technikai okok miatt, azon a napon két autóbuszunk indulási helye ugyan arra a kocsiállásra esett.

Az ügy kapcsán, a hibát észlelő, de Önt nem megfelelően tájékoztató autóbuszvezetőnket, valamint forgalmi szolgálattevőnket figyelmetlenségük miatt felelősségre vontuk.

Felhívtuk figyelmüket a pontos, szabályok szerinti munkavégzésre, valamint a teljes körű utastájékoztatás, és az udvarias, szolgáltatói magatartás fontosságára.

A történtekért elnézését kérjük. Bízunk benne, hogy a későbbiek során hasonló probléma nem merül fel, és teljes megelégedéssel fogja igénybe venni szolgáltatásainkat.

Budapest, 2010. február 1.

Üdvözlettel:

Kommunikációs Iroda

Volánbusz ZRt.”- kelt 2010.02.01.

Természetesen nem hagytam annyiban:

“Tisztelt Volán Zrt.!

Szeretném ismételten felhívni figyelmüket, hogy MINDEN munkaszüneti
napon azonos kocsiállásról indul az említett két járat.
Az sem elhanyagolható tényező, hogy a Pénztárak és az Információs pult
is zárva tartott aznap ( a közelében várakoztam és több utas tőlem
próbált információhoz jutni).

Az előírásaik szerint kizárólag előre váltott menetjeggyel vehetem
csak igénybe a szolgáltatásukat (és az automatából egy szót sem tudtam
kihúzni). Ebből adódóan a gépjárművezető csupán kezelte a
menetjegyemet.

A gépjárművezető stílusával semmi problémám nem volt, a
szolgálattevővel pedig nem találkoztam.

A “technikai okkal” van problémám!

Gondolják végig…
A Bugyira induló busz a 29-es kocsiállásról indult, mert a kijelölt
28-as kocsiálláson az Alsónémedire induló járat mögött-mellett nem
volt hely, hiszen a 27-esen is állt egy busz.
Ezek alapján feltételezem, hogy a 29-es kocsiállás abban az időpontban
szabad volt.
Azaz a “technikai ok” egy billentyű leütésével megszűnik probléma lenni.

A levelük alapján Önök a gépjármű vezetőjét és a szolgálattevőt hibáztatják…

Sajnálom, ezzel az elintézési móddal nem értek egyet és nem fogadom el!

Kérem, hogy a “technikai okot” szüntessék meg a bűnbak keresés helyett!

További tájékoztatásukat várom!

Spinyhért András Attila” – kelt 2010.02.01.

Örömmel venném, ha a további lépésekről, jogi háttérről tájékoztatást tudnak adni, vagy további hozzászólásokkal, panaszokkal megtisztelnék a topic-ot!

S.A.