Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

Elutasított reklamáció?

Bender
User offline. Last seen 10 év 31 hét ago. Offline
Csatlakozott: 01/13/2010

Október vége felé vettünk egy cipőt a westendben. (Speed-Extrém Sportruházat) globalplaza.hu/uzlet/speed-extrem-sportruhazat
18000 Ft volt. Gondoltam ennyi pénzért már hordható cipőt kapok. Egy ideig semmi gond nem volt vele. Vigyáztam is rá, mint a szemem fényére. De most az év elején vettem észre, hogy beázik. Megnéztem, hogy hol és a sarkánál annyira lekopott a talpa, hogy kilyukadt.
A számla természetesen megvan róla, úgyhogy visszavittem a boltba, ahol nem túl szívesen, de kiállítottak róla jegyzőkönyvet és elküldték bevizsgálni. Erre jött pár napra rá a "szakvélemény" a saját bevizsgált cipőjükről, hogy járási rendellenességem van ezért a reklamációt elutasították.
Ilyenkor mit kéne tennem? Természetesen nincs semmiféle rendellenességem. A többi cipőm jól bírta mindig. Még a 2000 Ft-os gadji márkájúak is.
Ez így helyénvaló, hogy a saját cipőjüket vizsgálják be? Így persze hogy mindig mindent rendben találnak.

takibaa
User offline. Last seen 10 év 21 hét ago. Offline
Csatlakozott: 05/22/2010
Esőruha reklamáció

Csütörtökön, azaz 2010.05.19-én vásároltam egy Coverguard® vízhatlan PA orkán 2 részes ruha fluo 50711 típusú esőruhát (vedoeszkozbolt.hu/index.php?tpl=product&prID=1649). A kabát zippzárjának egyik foga lepattant az otthoni próba alatt. Noha telefonon kértem a termék cseréjét, a telefonos tájékoztatás szerint zippzár hibája esetén nem cserélhető a meghibásodott kabát annak ellenére sem, hogy soha nem volt viselve.
A vásárláskor azonban sajnos nem hívták fel a figyelmemet arra, hogy a zippzár meghibásodására nem vonatkozik a termék jótállása. Bár ez, a bolttal történt telefonos beszélgetésünk alapján állítólag jól látható helyen ki van függesztve a boltban, én ezt nem láttam. Ezért véleményem szerint a hozzáállásuk erősen kifogásolható, mert egy PVC esőruha esetében a zippzár meghibásodása a termék teljes használhatatlanságát jelenti, a zippzár pedig nem cserélhető vagy a cseréje mindenképpen a vízállóságot befolyásolja.

Vélemények?

márti
User offline. Last seen 10 év 40 hét ago. Offline
Csatlakozott: 01/14/2010
kellemes csalódás

Sziasztok!
Én ma kellemesen csalódtam egy reklamációs ügy intézésénél.
Lányom októberben vett magának egy bokacsizmát, amit kb 1 hónapig hordott maximum heti 3 alkalommal, de ez alatt az egy hónap alatt kilukadt az orra, beázott az oldala és a külső felén a műbőr foszlányokban jött le róla. Ma vittük vissza a siófoki Reno boltba, ahol kellemes meglepetésben volt részünk. A fiatal eladó megnézte, majd mondta, hogy megmutatja az irodában lévő főnökének. Egy perc alatt jött is vissza, hogy levásárolhatjuk, mondtuk, hogy nem szeretnénk levásárolni, mert már vett másik cipőt, most pedig nincs szükségünk másikra. Újabb egy perc míg beszélt a főnökkel és már vette is elő a jegyzőkönyvet, kitöltötte és visszafizette a pénzt.

Tudom, hogy ritka az ilyen eset, de azt hiszem érdemes az ilyet is megemlíteni.

Márti

Bender
User offline. Last seen 10 év 31 hét ago. Offline
Csatlakozott: 01/13/2010
a www.panaszfal.hu nekem nem

a panaszfal.hu nekem nem működik. Csak egy fehér üres oldal...

furimuri
User offline. Last seen 9 év 7 hét ago. Offline
Csatlakozott: 09/02/2009
Panaszfal

Már működik. Volt egy kis technikai probléma.

hegedussz
User offline. Last seen 10 év 40 hét ago. Offline
Csatlakozott: 01/14/2010
Én októberben vásároltam egy

Én októberben vásároltam egy Puma cipőt. December elején lettem figyelmes, hogy jó pár helyen hólyag keletkezett. Bevittem a boltba ott felvették a hibát és elküldték bevizsgálásra. Jött a válasz, hogy a problémám alaptalan mert az ilyen hólyagosodás saját hibám miatt keletkezett. Hogyan tudtam én egy cipőt felhólyagosítani?

furimuri
User offline. Last seen 9 év 7 hét ago. Offline
Csatlakozott: 09/02/2009
Szakértői vélemény

Nem, ez egyáltalán nem helyénvaló. Ragaszkodhat FÜGGETLEN szakértői véleményhez. Ha pontos, szakszerű választ akar kapni látogasson el a panaszfal.hu/ odalra. Ott szakemberek válaszolnak majd.