Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

emelt díjas sms-kapás

Anonymous

emelt díjas sms story.
Az emelt díjas sms-küldő cég Dimoco Hungary Kft.
által küldözgetett smsektől nagy nehezen sikerült
megszabadulnom.
Igen,sajnos én is áldozatul estem.Lehet,hogy
szégyellnem kellene,de az ajánlatukra rákattintottam,
miszerint 2 db csengőhangot fogok kapni ha
regisztrálok, darabját 500.-Ft-ért.
Az persze nem szerepelt sehol,hogy FOLYAMATOSAN
és heteken át fognak küldeni nekem sms-eket.
Úgyhogy aztán nem is foglalkoztam ezekkel,le sem
töltöttem a "message"-ket.
Csakhogy ma megkaptam a telefonszámlámat,amelyben
"mobil tartalomszolgáltatás" címén 12.900.-Ft állt!!!!!
Persze,hogy égnek állt a hajam...
Pannonos mobilszolgáltatóm meg csak foghegyről közölte
velem,hogy nekem kell lemondanom azt,amit én rendeltem!

Végül sok keresgélés után az alábbi oldal volt
nagy segítségemre abban,hogy megszabaduljak a további
általam NEM KÉRT sms-ektől:
mobilozzokosan.hu/hu/

Minden hozzám hasonló póruljárt embertársamnak
ajánlom tehát figyelmébe a fenti oldalt,de szívesen
segítek ezen a fórumon is,ha megkeresnek.

mahagon68
User offline. Last seen 20 hét 3 nap ago. Offline
Csatlakozott: 05/28/2014
story folytatódik

Én is megjártam ezzel a céggel, annyi különbséggel, hogy én nem rendeltem tőlük semmit. Fogalmam sincs, hogyan kerültek velem kapcsolatba, eddig több mint 17.000,- Ft-ot fizettettek ki velem az állítólagosan igénybevett szolgáltatásra. A bibi csak annyi, hogy átnézve az én, illetve a párom telefonját (mindkettő érintett az ügyben) nyomát sem találjuk fogadott vagy indított sms-nek!
Sőt, továbbmegyek: az állítólag igénybevett szolgáltatásnak sincs semmi nyoma, azaz nem kaptam sem csengőhangot, sem pedig mást.
Reklamáltam a szolgáltatómnál (T-Mobile), éppen tegnap kaptam meg a vizsgálat eredményét. Az állítólagos cellainformációk, illetve az érintett szolgáltató információi alapján a szolgáltatást igénybevettük, sikeres tranzakciók zajlottak. Az egyértelmű, hogy a Dimoco nem fog mást állítani, hiszen neki ez az érdeke. Ettől függetlenül nem kaptunk tőlük semmit!
A csavar a történetben, hogy az egészre eredendően 04.13-án maga a szolgáltató hívta fel a figyelmet!
A T-Mobile-nál működik ugyanis egy forgalom figyelő csoport, nekik tűntek fel az általuk "nem szokványos forgalom" néven említett tranzakciók. Ők érzékelték, szokatlan, általunk előzőleg nem használt forgalom zajlik a készülékeinken!!Tehát ők már akkor érzékelték, hogy valami nincs rendben. Mi bementünk a szolgáltatóhoz, egyeztettünk a problémával kacsolatban, majd azonnal letiltattuk az emelt díjas számokat (06-80, 06-90). Ettől függetlenül utólagos reklamációmnak nem adtak helyt, elutasították.
Számomra az egészből az a leginkább megfoghatatlan, hogy hogyan lehetséges a cellainformácók alapján a tranzakciókat elismerni úgy, hogy a készülékben semmi nyoma az egésznek?!
Az eset azért is riasztó, mivel semmi nyomát nem találtam kapcsolatnak az említett céggel, illetve szolgáltatóval. Ez azt jelenti, hogy a későbbiek során is történhet hasonló, általam nem ellenőrizhető, ráadásul igénybe sem vett szolgáltatás terhelése. Nyilván nem a jelzett emelt díjas sms számokra, hiszen azok le lettek tiltva, ám nyilván vannak általam még nem ismert, illetve használt emelt díjas szolgáltatások, amelyet a fentiek szerint egyszercsak "használatba veszek".
Vajon miként lehet bebizonyítani, tudtom és beleegyezésem nélkül történt. Jelenlegi eset tanulsága szerint sehogy!