Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

Mi szükséges egy lábbeli reklamációjához?

Nincs válasz
Gang
User offline. Last seen 11 év 6 nap ago. Offline
Csatlakozott: 09/26/2009

Tisztelt FVF!

Tegnap a cipőm talpa elrepedt. Azonnal a kereskedőhöz fordultam, ahol az igen "kedves" eladó közölte, hogy csak úgy fogadható el a reklamációja a cipőnek, ha meg van a doboza is. Még azt is mondta, hogy fel is hívják a figyelmet erre vásárláskor. Közöltem vele, hogy én is a kereskedelemben dolgozom, és én úgy tudom, hogy a kereskedő kérheti ugyan ezt, de én, mint vásárló nem vagyok köteles megtartani a dobozt. Közölte, hogy hát felvesz jegyzőkönyvet, de feltünteti ezt, hogy nincs doboz. Mondtam rendben. Jegyzőkönyv kész. Mondjuk azt meg sem kérdezte, hogy mit szeretnék, simán ráírta, hogy javítás. Szerintem nem lehet egy elrepedt talpat javítani, de ez most részlet kérdés. A vicc az egészben: ugyanekkor vásároltam fiamnak is egy cipőt. Egy másik valóban kedves eladónál, kifizettem, köszönés, távozás. Hogy tartsam meg a dobozt? Nem mondta...

Szóval kell-e nekem a dobozt megtartani reklamáció érvényesítéséhez vagy sem?
Előre is köszönöm.
Üdv:
Gang
Székesfehérvár

Érdekes témák