Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

Internetes vásárlás

Nincs válasz
bodizsi
User offline. Last seen 48 hét 1 nap ago. Offline
Csatlakozott: 12/27/2019

Weboldalon vásároltam augusztus 22-én. Vásárlást követően elutaltam a 17 000ft-ot. A terméket azóta sem kaptam meg. A telefonra, e-mailre nem reagáltak. Decemberben egyszer csak jött e-mail 2x is hogy a termékek összekészítése folyamatban. Azóta semmi nem történt. Arra gondoltam rendőrségen és fogyasztóvédelemnél feljelentést teszek. Mi a véleményetek erről a helyzetről???!!!