Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

2010.01.02-tól nem érkezett válasz mind a mai napig a hatvani TESCO-tól

Nincs válasz
Sándorfiné Fere...
User offline. Last seen 11 év 3 hét ago. Offline
Csatlakozott: 02/07/2010

PS2 játékot vásároltunk, még azon a napon visszavittük a terméket mivel nem indult el. Cserét elutasították, panaszunkat beírtuk, azonban mind a mai napig válaszra sem méltattak. A játék amely 5000Ft-ba került nem használható, magyarországi képviseletük megszűnt. Mi a teendőnk a továbbiakban?