Figyelem!

Honlapunk fő célja, hogy teret adjon a fogyasztóvédelmi esetek megvitatására, hogy fórumunk felhasználói segítsék egymást tanácsaikkal, valamint, hogy a leírt esetek által mások elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat. Viszont NEM VAGYUNK FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG, NEM FOGLALKOZUNK SZAKTANÁCSADÁSSAL. Amikor tudunk, szívesen segítünk abban, hogy hova lehet érdemes fordulni az adott problémával, segítünk a honlapon történő eligazodásban, és szívesen bekapcsolódunk a fórumon folyó eszmecserébe.

turmixgép

Nincs válasz
bogoly zsuzsa
User offline. Last seen 1 év 47 hét ago. Offline
Csatlakozott: 11/19/2015

Vettem májusban egy turmix gépet melyre 3 év garanciát adott a Lidl.4 hónap múlva elromlott,a pénz visszafizetési garanciától már elestem, de küldött egy másikat az anyacég.Ez 2 hónap múlva ment tönkre.Ismét küldött egy másikat, amelyet
jelen pillanatban is használok, immáron két hete.Sajnos valószínűsíteni tudom, hogy ez a gép sem lesz hosszú életű.
Szeretném visszakapni az árát, és inkább egy hosszabb életű gépet vásárolni.
Mi ennek a módja, és egyáltalán jogosult lehetek-e erre?